тыңдалым дағдысы - тыңдалым әдіс тәсілдері > 서비스 신청

본문 바로가기

서비스 신청

서비스 신청

тыңдалым дағдысы - тыңдалым әдіс тәсілдері

페이지 정보

작성자 Sherlyn 작성일24-07-14 21:03 조회6회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
тыңдалым дағдысы - тыңдалым әдіс тәсілдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тиімді әдіс-тәсілдер арқылы тыңдалым дағдысын дамыту жолдары айқындалып, фотобумага а4 цена рефлексия жүргізу нәтижесінде семинар оң бағасын алды. Айтылым және тыңдалым дағдыларын дамыту, әдіс-тәсілдерін тиімді қолданутақырыбында өткен коучинг № 1 жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясында 22.02. Жаңартылған білім мазмұнына сай оқу бағдарламасына қазақ тілін ана тілі ретінде қолданушылар үшін тыңдалым әрекеті енгізілді. Тыңдалым дағдысын. Мұғалімдер тыңдалым мен айтылым дағдыларын дамыту тәсілдерін меңгеріп, «сауат ашу» пәнінің сабағын жоспарлауға үйренеді. Пайдаланған әдіс тәсілдер. Жаңартылған білім мазмұнына сай оқу бағдарламасына қазақ тілін ана тілі ретінде қолданушылар үшін тыңдалым әрекеті енгізілді. Тыңдалым дағдысын дамыту үшін мақсатты тыңдау түрлері. Жазылым дағдысы тақырыпты аша білу Тыңдалым дағдысы негізгі ойды түсіну, ақпаратты анықтау, тәжірибеде әдіс-тәсілдер арқылы жүзіге асырылады. Page 12. Білім беруді жаңғырту орталығының қолдауымен 2022 жылдың 22 сәуір күні қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тыңдалым дағдыларын дамытудың тиімді жолдарымен бөлісу және өзара тәжірибе алмасу мақсатында №59 мектеп. Мақалада тыңдалым әрекетінің маңыздылығы мен тапсырмаларының түрлері сөз болады. Жаңартылған білім мазмұнына сай оқу бағдарламасына қазақ тілін ана тілі ретінде қолданушылар үшін. Мысалы тапсырма үлгісі: мәтінді тыңдап, 27-қыркүйек күні №30 мектеп-гимназиясында семинар келесі жолдарды толықтыр. Мәтін бойынша,тақырыптық сөйлем беріледі де, сол сөйлемді мағынасы жағынан қолдап. ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ТЫҢДАЛЫМ ДАҒДЫСЫ Аңдатпа. Мақалада тыңдалым әрекетінің маңыздылығы мен дұрыс әдіс-тәсілді таңдай білу керек. Балаға тіл үйретудің тиімді тәсілін Ж. Аймауытовтың мына. Authors. Бөлебаев Бекзат Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің 2 курс магистранты Баданбекқызы З. ф.ғ.к. доцент Keywords: тыңдалым дағдысы, ғалымдар, жаттығу, әдістеме, стратегия, метакогнитивті тәсіл. Тыңдалым арқылы сөздерді анық дыбыстау, интонацияны дұрыс қолдану, сөздерде және сөйлемдерде екпінді дұрыс қою дағдылары қалыптасады. Тиімді тыңдалым әдіс-тәсілдері. 2. 3. Тыңдалым жаттығуларын әзірлеу. Біліктілікті арттырудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізу деңгейін бағамдау: жоспарлау. 2. 4. Тыңдалым жаттығуларын. Айтылым дағдысы. Айтылым дағыдысы туралы ақпаратпен танысу. 3мин. Оқушылардың функц. сауаттылығын қалыптастыру қағидасы тур.ақпарат беру,айтылым дағдысы бойынша ой бөлісу. Оқушылардың. Тыңдалым әрекетін меңгертуге арналған жаттығу түрлері тіл үйренушінің тиімді әдіс-тәсілдері мен техникасына арналған әдістемелік көмекші құрал[5]. Мемлекеттік тілді оқытуда тиімді әдістерді қолдану тәсілдері. Тілді оқытуда ең басты нәрсе – ол лексикалық минимумды меңгерту және. Тыңдалым дағдысын қалыптастырудағы әдіс-тәсілдер. Материал туралы қысқаша түсінік. Оқушыларды қоршаған ортадағы кез келген ақпаратты тыңдау арқылы түсінуге. Басты бет Әдіс Тіл үйренушінің тілді толық түсінгенін тыңдалым Ойын және дәстүрден тыс әдістер тіл үйренушінің тілге деген қызығушылығын, ынтасын, сөйлеу. Тілді оқытудың әдіс-тәсілдері оқу ортасы мен Дыбыстық ақпаратты түсініп, меңгеріп, бағамдау үшін тыңдалымның тиімді стратегиялары қажет. Тыңдалым дағдысын.

факультет естественных наук ену, ену контакты сыр дарыны фейсбук, дарын республикалық ғылыми практикалық орталығы қызылорда медициналық жоғары колледжі қабылдау комиссиясы, мед колледжге канша балл керек afisha kz, kinopark kz кітаптың пайдасы туралы шығарма, кітаптың пайдасы эссе

614 приказ мон рк - приказ мон рк 595 с изменениями [Читать далее...]

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от года No 595 «Об утверждении Типовых правил деятельности организаций высшего и. Приказ Министра просвещения Республики Казахстан от года № 399. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан года № 29767. О внесении изменений и дополнений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от года № 595. «Об утверждении Типовых правил деятельности организаций. Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от года № 595. Об утверждении Типовых правил деятельности организаций высшего и послевузовского образования. (с изменениями и дополнениями по состоянию на г.). 514 приказ перечень олимпиад и конкурсов для аттестации. Об утверждении Перечня республиканских и международных олимпиад и конкурсов научных проектов (научных соревнований) по общеобразовательным предметам, конкурсов исполнителей, конкурсов профессионального мастерства и спортивных соревнований и критерии их отбора. Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от года № 614. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики. 514 приказ перечень олимпиад и конкурсов для аттестации. Об утверждении Перечня республиканских и международных олимпиад и конкурсов научных проектов (научных соревнований) по общеобразовательным предметам, конкурсов исполнителей, конкурсов профессионального мастерства и спортивных соревнований и критерии их отбора. РК ОТ № 614 Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от года № 561 О внесении изменений в приказ Министра. Сноска. Приказ дополнен приложением 2 в соответствии с приказом и.о. Министра просвещения РК от № 371 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования). Таблица №. Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от года № 614 «О внесении изменений и дополнений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от года № 595 «Об утверждении Типовых правил деятельности организаций образования соответствующих типов». В соответствии с подпунктом 29) статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании" ПРИКАЗЫВАЮ. Сноска. Преамбула в редакции приказа. В соответствии с подпунктом 29-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан от года "Об образовании" ПРИКАЗЫВАЮ: 1. Утвердить прилагаемый Перечень. Об утверждении Правил оценки особых образовательных потребностей – Приказ Министра образования и науки РК от года №4. Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от года № 595. Об утверждении Типовых правил деятельности.


еркін тербеліс 3 мысал
тарих сабағында зерттеу дағдылары
жумар как пользоваться
үш анық деген не
қазақстандағы эндемик өсімдіктер

.
==============================================================

~~~~~ әже туралы тақпақ 8 наурыз ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회사명 : 팜디엠에스   |   대표 : 강도영   |   사업자등록증 : 132-86-21515   |    주소 : 경기도 남양주시 진건읍 진관로 562번길137-26
대표전화 : 031-575-0541   |   팩스 : 031-575-0542   |    C/S : 1800-0541   |   이메일 : pamdms@naver.com
Copyright © 팜DMS. All rights reserved.