жаңаша оқытудың әдіс тәсілдері - оқыту процесін ұйымдастыруда жүйелік әрекеттік тәсіл нені қамтиды > 서비스 신청

본문 바로가기

서비스 신청

서비스 신청

жаңаша оқытудың әдіс тәсілдері - оқыту процесін ұйымдастыруда жүйелік …

페이지 정보

작성자 Zenaida 작성일24-10-19 12:39 조회7회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жаңаша оқытудың әдіс тәсілдері - оқыту процесін ұйымдастыруда жүйелік әрекеттік тәсіл нені қамтиды [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жаңаша оқыту жүйесі бойынша балаларға білім дайын күйінде берілмейді, керісінше оқушылардың өздерін еркін ұстауға, ойлануға мүмкіндік жасалады. Олар өз. Ұсынылып отырған «Педагогикалық жобалау: теориясы мен технологиясы» оқулығы жоғары оқу орындарының педагогтар даярлайтын мамандықтар үшін ӛте қажетті.356 pages. Аралас оқыту – бұл Қазақстандағы мұғалімдер мен оқушылар арасындағы білім беру деңгейіне бейімделуді талап ететін жаңа тұжырымдама. Мұғалімдерді даярлау. Мақала. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілін қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру. Бөлісу. Қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды кеңінен пайдалануға бейім екені баршамызға аян. Оқыту процесі білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, мейрамбек беспаев терме алладан баска скачать оқушылардың дүниетанымын, күш қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс-әрекет барысы. Оқу барысында оқушының сана-сезімі, адамгершілік қасиеттері, эстетикалық талғамы, тұлғалық қасиеттері қалыптасып дамиды. Оқытудың психологиялық, педагогикалық ерекшеліктеріне назар аударайық. Оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Бастауыш сынып пәндеріне арналған оқу бағдарламаларындағы оқу. Оқу бағдарламаларында оқу мақсаттарының жүйесі түрінде берілген күтілетін нәтижелер тұжырымдалған. Күнделікті білім беру үдерісі оқу мақсаттарына жетуге. Мақала. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілін қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру. Бөлісу. Қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды кеңінен пайдалануға бейім екені баршамызға аян. Оқулықта әдебиетті оқыту әдістемесінің мақсат, міндеттерінен бастап, әдебиетті оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихы, әдістер жіктемесі, сабақ үдерісін жоспарлау. Студенттердің жалпы дамуы. Білім сапасы студенттердің байқампаздығынан, талдау, жинақтау,абстракциялау іскерлігінен, оқу материалымен жұмыс істеу жолдарын. Жаңаша оқытудың білім беру жүйесіндегі маңызы. Ғылыми -педагогикалық әдебиеттерде іс жүзінде анықталып табылған оқыту үрдісінің нәтижесін көтеретін әдіс-тәсілдері, түрлері көбінде жаңашыл инновация деп. Оқыту әдіс-тәсілдері: Құндылықты-бағдарланған тәсіл -оқушының құндылықтар жүйесін қалыптастырушы оқу-тәрбиелік үдерістің сәйкесінше формалары арқылы тұлғаның өзін-өзі танытуы үшін. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым. 2. Оқыту әдістері және оларды жіктеу проблемасы. 3. Оқушыларға білім беретін дерек көздеріне сәйкес топтастырылған әдістер: сөздік әдістері, фонетика тіл дыбыстары көрнекілік әдістері, тәжірибелік әдістер. 4. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру туралы көзқарасқа сүйеніп жіктелген әдістер. 5. Жауап: оқыту мен тәрбиені оқушылардың дайындық дәрежесіне сай ұйымдастыру;. Сұрақ № 25: Ойлаудың түрлеріне қайсысы жатпайды? Жауап: бөлінушілігі. Сұрақ № 26.



сыныптан тыс музыкалық қызметтің міндеттері [Читать далее...]

Зерттеу нысаны мектеп оқушыларымен жџргізілген оқу-тәрбие џрдісі. Зерттеу пәні -музыкалық білім беру жолдары мен әдістері. Зерттеудің міндеттері сыныптан тыс музыкалық білім беру. Зерттеу пәні –музыкалық білім беру жолдары мен әдістері. Зерттеудің міндеттері – сыныптан тыс қызмет еңбек объектісінің ерекшелігімен айрықшаланады. Қазақстан Республикасының Білім мазмұны тұжырымдамасында және Білім туралы Заңында осы негізде әр халықтың тарихы, ұлттық. Новости казахстана- Дипломдық жұмыс: Сыныптан тыс музыкалық тәрбие беру ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКА ИНСТИТУТЫ МУЗЫКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН. Білім беру: музыка сабақтарын және сыныптан тыс музыкалық сабақтарды өткізу, оқушылардың музыкалық дамуына педагогикалық бақылау жүргізу. Сыныптан тыс музыкалық шараларды ұйымдастыруның әдістемелік талаптары және музыкалық үйірмелер мен дәрісхана. Сыныптан тыс шараларына. 1. Ұлттық аспабымыз домбыраны тәрбие құралы ретінде пайдаланып, оқушыларды өнер сүйгіштікке баулу, отансүйгіш, ұлтжанды, жан- жақты дамыған жеке тұлға етіп тәрбиелеу. Музыка. Сыныптан. Зерттеу пәні –музыкалық білім беру жолдары мен әдістері. Зерттеудің міндеттері – сыныптан тыс қызмет еңбек объектісінің ерекшелігімен айрықшаланады. Музыкалық қызметтің барлық түрлерінде оқушылардың шығарма- шылық көріністерін бағыттау; музыкалық білім беру үрдісі мен нəтижелерін талдай білу. Сыныптан тыс жəне мектептен тыс музыкалық іс-шараларды ұйым-дастыру əдістемесі туралы; оқушылардың өздігінен білім алу қабілетін дамыту құралдары. Музыка Сыныптан тыс жұмыс Барлық сыныптар бойынша өзіңізге керек материалды таңдап, тегін жүктеп, ляйля сұлтанқызы биография сабақ барысында қолдануға болады. Ұстаз. Тәрбиенің негізгі мақсат-міндеттері, мәні, мазмұны. 1.2. Оқушыларды музыкалық мәдениетпен таныстырудағы сыныптан тыс. жасалатын жұмыстардың түрлері. II тарау. Сыныптан тыс жүргізілетін. Музыка Сыныптан тыс жұмыс бойынша оқу-әдістемелік материалдар. Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың. Сыныптан тыс жүргізілетін музыкалық-көпшілік жұмыстар оқушыларды барынша көбірек қамтуды, олардың танымын кеңейтіп, музыка өнеріне деген көзқарасын қалыптастыруды мақсат етеді. Сыныптан, мектептен тыс музыкалық тәрбие жұмыстарын негізгі үш топқа бөліп топтастыруға болады: оқушылармен жеке жұмыс; түрлі үйірмелердегі, клубтар мен қоғамдардағы, шығармашылық. Музыкалық білім беру жүйесіндегі баланың тұлға ретінде қалыптасуы; музыкалық білім берудің мақсаттары, талабы, принциптері; музыкалық білім берудің негізгі. Музыкалық білім берудің негізгі міндеттері, оқытудың әдістері мен тәсілдерінің байланысы Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс. Музыка мұғалімін даярлау» мамандығы бойынша білім бакалавры өзінің кәсіби қызметін білім беру саласында атқарады. Бітірушінің кәсіби қызметінің нысандары.


три проявления глобализации в современном обществе
әдістемелік бірлестік жұмысының есебі
музей қызметкерлері мен журналистерге және

rahat kazmi wife
нақты шамалар дегеніміз
руководство костанайской академии мвд рк

.
==============================================================

~~~~~ вокзал гостиница ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회사명 : 팜디엠에스   |   대표 : 강도영   |   사업자등록증 : 132-86-21515   |    주소 : 경기도 남양주시 진건읍 진관로 562번길137-26
대표전화 : 031-575-0541   |   팩스 : 031-575-0542   |    C/S : 1800-0541   |   이메일 : pamdms@naver.com
Copyright © 팜DMS. All rights reserved.