мектепті басқарудың мәнін зерттеушілер - мектепті басқарудағы инноваци…
페이지 정보
작성자 Debra 작성일24-10-19 13:58 조회5회 댓글0건본문
мектепті басқарудың мәнін зерттеушілер - мектепті басқарудағы инновациялық менеджмент а есебі [Подробнее...]
жкх нурсултан - колл-центр жкх [Подробнее...]
функции совета дома оси - кондоминиум и оси [Подробнее...]
әдебиетті оқыту әдістемесі ғылыми пән - қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі кітап [Подробнее...]
қол қимыл әлемі - кимылды ойындар дегенiмiз не [Подробнее...]
гулливердің саяхаттары кітап скачать - көшпенділер 1 кітап скачать [Подробнее...]
Существует временная разница между сроком полномочий совета дома и председателя ОСИ: совет дома избирается на 3 года, председатель только на 1 год. Существует временная разница между сроком полномочий совета дома и председателя ОСИ: совет дома избирается на 3 года, председатель только на 1 год.Әдебиетті оқыту әдістеменің ғылыми пән ретіндегі мазмұнының негіздерін анықтау аса қажетті емес. Басқа пәндерді оқыту әдістемелері сияқты қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі де белгілі бір жүйеге негізделіп дамиды. оқу кітаптарының мазмұны, ғылыми-дидактикалық негіздерін түбегейлі жақсарту,оқулықтарға білім берудің жаңа технологиясын ендіру. Бұл бағыттар жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі әдеби-білім тұжырымдамасының негізгі ұстанымдары. 2. Көшімбаев А. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. – А., Мектеп, 1969. 3. Мемлекеттік білім стандарты. – А., 1998. 4. Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы. – А., 1997. 6. Қазақ әдебиеті пәні бойынша қазақ мектептеріне арналған бағдарлама. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» оқу құралында мектепте әдебиет пәнін оқытудың теориясы мен әдіс-тәсілдері жүйелі баяндалады. Оқу құралы. 1-модуль. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәні. 1-дәріс: Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәні. 2. 2-дәріс: Әдебиетті оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы. 2. 1-11. 3-дәріс. К результатам поиска. Әдебиетті оқыту әдістемесі. 0 13347. Әдебиетті оқыту әдістемесі [Мәтін] Бітібаева, Қанипа – Алматы Рауан, 1997. 285 б. – 5- (мұқ.) Просмотр 3D Просмотр. Предметная рубрика. Қазақ әдебиеті пәнінен мұғалімдерге арналған әдістемелік құралдар. Аннотация. Автордың бұл кітабында мектепте әдебиет пәнін оқытудың теориясы мен әдіс-тәсілдері жайында жүйелі де әсерлі баяндалады. Әдебиетті оқыту әдістеменің ғылыми пән ретіндегі мазмұнының негіздерін анықтау аса қажетті емес. Басқа пәндерді оқыту әдістемелері сияқты қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі де белгілі бір. Бітібаева Қ.О. Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы. I том. By (author)Шығыс Қазақстан облысы бойынша Өрлеу. КСРО Мемлекеттік сыйлығының иегері, ҚР-ның еңбек сіңірген мұғалімі, Қазақ ССР, КСРО Халық ағарту ісінің озық қызметкері, ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері, «Құрмет» орденінің иегері, әйгілі ұстаз, құрметті профессор Қ.О. Бітібаеваның бұл еңбегі қазіргі кезең әдебиетін тереңдетіп оқытуға негізделген. Оның бағдарламасы, әдістемесі мен инновациялық технологиясы қоса берілген. Тағы бір жаңалығы – бұрынғы оқу бағдарламаларына енбеген, бірақ сөз өнерінде өзіндік қолтаңбасымен ерекшеленіп жүрген көрнекті қаламгерлер туындыларына орын бергендігі. Әдебиетті оқыту әдістемесі көне ғылымдардың бірі. Әдебиет пен әдебиетті оқыту ғылымы және пәні уақыт идеясымен байып, өзгеріп, түлеп отырады. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі: 1. А.Көшімбаев Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі, Мектеп баспасы Алматы – 1969 ж. 2. Бейсенбаева А.А. Пәнаралық байланыс негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Алматы, 1995ж. 3. Мұсабеков О. Пәнаралық байланысты жүзеге асыру. Өйткені,Ғылыми педагогикалық ұстаным бойынша әдебиет әдебиет пәні Ұстаздың Абай туындыларын оқытуға негізделген екі кітабы, М.Әуезов шығармаларын оқытуға бағытталған үш кітабы іргелі еңбектер қатарын молайтып, байытып тұрғаны даусыз.Бастауыш сынып оқушылары ойын балалары болғандықтан, сабақта қимыл – қозғалыс ойындары мен деңгейлік тапсырмалар көбірек пайдалану арқылы қызығушылық, товары из алматы қозғалғыштық, оқыту дербестігі белсенділігін арттыру үстіндемін. Жақсы нәтижеге жету үшін ең басты дұрыс моральдық –психологиялық климат жасауы, оқушылармен тіл табыса білу керек. Сабақтың негізгі, қорытынды бөлімінде тақырыпқа,жас ерекшелігіне сай қимыл – қозғалыс ойындары мен деңгейлік тапсырмалар таңдап алып отырмын. Ойын балалар өмірінде үлкен орын алады. Тақырыбы: Қимылды ойындар «Аспазшы» Мақсаты: Балаларды тағамның түрлерімен таныстыру. Оларға жасаудың қарапайым жолдарын түсіндіру. Асты қадірлеуге үйрету. Ойын технологиясының шығу тарихыҚазақ елінің ғасырлары бойы аңсаған тәуелсіздікке енді ғана қолы жетсе, оны ілгері өркендетіп, өркениеттілікке жеткізу бүгінгі бала, ертеңгі күнің еңбеккерлеріне байланысты. Олай болса, еліміздің. Сонымен қатар ойындардың нәтижесінде олардың дене шынықтыру мен спортта маңызды болатын әрекеттерге қабілеттері, ептіліктері артады. Қимыл-қозғалыс ойындары — бұл балалар ептілігін дамытудың маңызды шарттарының бірі. Баланың қозғалысқа деген табиғи қажеттілігі олардың қимыл-қозғалыс ойындарындағы белсенділігінен байқалады. Қимыл-қозғалыс ойындары балалардың дамуында шешуші рөл атқаратындықтан, оларды ойнау процесінде педагогтер тиімді жағдайлар қалыптастыру керек. Ойын әдісін қолдану спорттық жаттығулардың қатаң реттілігімен қадағаланса дұрыс болады. Ойын әдісін қолданудың ерекшелігі педагогтың балалардың өзара байланысын дәл ойын сипатына сәйкес болуын қадағалауында. Ойындар, 9.00-9.15, Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар. «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды. Кілемнің үстіндегі кішкентай орындықтарда қуыршақтар отырады (ойнаушылар санына қарай 8-10). Тәрбиеші балаларды ойынға шақырып, инвестиционный доход пенсионных накоплений қазір олардың қуыршақтарға. Меңгеруі: Ұшатын, секіретін, жүгіретін сөздерінің мәнін түсініп, сондай қимыл жасайтын жануарлар мен аңдарды ажыратады. Жасай алуы: Тапсырманы.Путешествия Гулливера Гулливердің саяхаттары «Путешествия Гулливера» опубликовано автором в 1726 году. Несмотря на то, что книга была опубликована через несколько лет после «Робинзона Крузо», она была не менее популярна, чем. БҰЙЫРАМЫН: 1. "Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту. 1 Гулливердің саяхаттарының қысқаша мазмұны (1726) 1.1 Синопсис 1.2 Бірінші сапар 1.3 Екінші сапар 1.4 Үшінші саяхат 1.5 Төртінші сапар 2 Автордың өмірбаяндық шолуы 2.1 Оқу және алғашқы жұмыс 2.2 Әдеби жарыс 2.2.1 Джонатан Свифттің туындылары 2.3 Өлім Қысқаша мазмұны Гулливердің саяхаты (1726) Сатылым Гулливердің саяхаттары 12,82 €.
ағайын туыс туралы әндер скачать
киіз үйдің ішкі көрінісі ұлттық төсеніш түрлері 4 сынып қмж
тең векторлар мысал
беті қатқан үстімен жүргенде ғана ойылатын қар
алма тв не работает интернет
.
==============================================================
~~~~~ мцфэр бухгалтерия ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.