бұл оқу процесі мен оқулық деңгейінде білім мазмұнын анықтауға негіз б…
페이지 정보
작성자 Ryder 작성일24-10-21 01:26 조회5회 댓글0건본문
бұл оқу процесі мен оқулық деңгейінде білім мазмұнын анықтауға негіз болады [Подробнее...]
5) білім беру процесінің мазмұндық негізін айқындайтын білім берудің құндылықтары мен оқытудан күтілетін нәтижелер жүйесінің өзара байланыстылығы мен өзара. Мектептің ерекшелігі ± оқудағы жетістіктер нәтижелі сипатқа ие, ал оқу процесі оқушылардың әрбір сабақта білімді «табудағы» белсенді қызметімен сипатталады. Тәуелсіздік жылдарында еліміз екі процессті саяси реформа мен экономикалық жаңғыруды қатар жүргізіп, белгілі бір нәтижеге жетті, қазіргі уақытта жаңа тарихи кезеңге Рухани жаңғыру кезеңіне аяқ басты. Оқытудың бұл түріне негіз болған оқу бағдарламасы оқу материалын, оны меңгеру барысындағы оқушының іс–әрекетін, тексеру түрлерін бір тәртіппен ретке келтіреді. Б әлеуметтік мәртебесі) мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту деңгейіне әсері ретінде білім беру жүйесін дамыту стратегиясын анықтауға негіз. Орта білім берудің жаңартылған оқу бағдарламаларында күтілетін нәтижелер оқу пәнінің мазмұнын анықтау үшін негіз болатын оқыту мақсаттарының жүйесі түрінде. Білім беру мазмұны оңушылардың меңгеруі, олардың жан-жақты дамуы үшін негіз қамтамасыз ететін, олардың ойлауын, танымдық қызығушылығы мен еңбек іс-әрекетіне дайындығын қамтамасыз ететін. Б әлеуметтік мәртебесі) мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту деңгейіне әсері ретінде білім беру жүйесін дамыту стратегиясын анықтауға негіз. Тақырыбы: Білімнің мазмұны және оның ғылыми негіздері Жоспар: Кіріспе. Негізгі бөлім. а) Білімнің мазмұны және оның ғылыми негіздері. б) Жалпы политехникалық және кәсіптік білім. в) Оқу жоспарлары, бағдарламаларын. Білім мен дағдының сапасы мен нәтижесінің көрсеткіші практика. Егер оқушы білімді практикада қолдана алмаса, бұл оның білімді үстірт қабылдағанынан, жете түсінбегенінен болады. Бұл құндылықтар білім алушының мінез-құлқы мен күнделікті іс-әрекетін ынталандыратын тұрақты жеке бағдарлары болуға бағытталған. 2-тарау. "Обучение грамоте" оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру. Орта білім берудің жаңартылған оқу бағдарламаларында күтілетін нәтижелер оқу пәнінің мазмұнын анықтау үшін негіз болатын оқыту мақсаттарының жүйесі түрінде. Орта білім берудің жаңартылған оқу бағдарламаларында күтілетін нәтижелер оқу пәнінің мазмұнын анықтау үшін негіз болатын оқыту мақсаттарының жүйесі түрінде. Келу факторы; мемлекеттік білім беру стандарттары; оқу-оқыту міндеттері; оқу процесі мен білім мазмұнының өзіндік бірлігі; оқу жоспарлары мен оқу. Бастауыш білім беру мазмұнын таңдап алудың ұстанымдары мен өлшемдері. Білім беру мазмұнының құрамаларына сипаттама. Білім беру мазмұнын белгілейтін нормативтік құжаттар. Білім беру мазмұнының төртінші элементі тәжірибе, адам, іс-әрекет, құрал, өзара қатынас. Бұл бөлікте адамның дүниеге, іс-әрекетке, адамдарға берген бағалары болады. Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың және мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің құрылымы мен мазмұнына қойылатын талаптар. Білімдік оқу материалының нақты мазмұны оқулықтар мен оқу құралдарында ашылады. Оқулық мектептік (ЖОО) білім ақпаратының көзі əрі оқу жабдығы, білімдену мақсаттары мен мазмұнын айқындайды.
атырауские слова, западный диалект казахского языка адамның шыққан отаны, отан туралы эссе орысша for i in range деген не, range n функциясы не жасайды түс жору жануарлар жылан, түсіңде жылан шағып алса не болады
сырым датұлының шешендігі
мәңгілік ел философиясы
акимат атбасарского района
сэз астана -- новый город
саяси еркіндік презентация
химия пәнінен ұбт ға дайындау жоспары
.
==============================================================
~~~~~ жер ананы аялайық адамзат монолог жазу ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.