мәтін мазмұнына байланысты жазылған - оқу сауаттылығы мәтіндер талдау > 서비스 신청

본문 바로가기

서비스 신청

서비스 신청

мәтін мазмұнына байланысты жазылған - оқу сауаттылығы мәтіндер талдау

페이지 정보

작성자 Leopoldo 작성일24-10-30 20:14 조회2회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәтін мазмұнына байланысты жазылған - оқу сауаттылығы мәтіндер талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Көркем троптар, олардың түрлері. Оқу сауаттылығынан мәтіндік сұрақтар жауабымен (6-10 мәтін) Әдебиет сөз өнері. Әдебиет туралы ғылым, оның салалары. Өнерінің эстетикалық табиғаты. Сөз. Оқу сауаттылығы бойынша мәтін сұрақтарын шешудің тиімді жолдары. Литература, 11 класс, Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру жолдары. Бүгінгі күні әлемдік қауымдастық қатарында өзіне лайық орнын белгілеген біздің мемлекетіміз үшін қазіргі заман талаптарына байланысты өзіндік көзқарасы, саяси түсінігі бар, білімді әрі жоғары білікті жас ұрпақ тәрбиелеу қажеттігі туындап отырғаны сөзсіз. Қазіргі заман балалардың функционалды сауатты болуын талап етсе, соның бірі -оқу сауаттылығы. С деңгейі – мәтін мазмұнын меңгереді, жеңіл сұрақтар құрап, жауап бере алады. Құрметтті оқушылар! Оқу сауаттылығында көптеп кездесетін мәтін түрлерін табуда, ажырата білуде сіздерге көмек ретінде ролик дайындалған болатын. Талдау жасау; -мәтін мен тақырыбы арасында байланысты түсіну; -мәтіндегі негізгі ойды әр тараптан қарастыра алу. Осы негізде мәтіннің өзімен жұмыс жасау ҚАЗТЕСТ жүйесінің толық деңгейдегі. Оқу сауаттылығы әртүрлі мәтіндерден ақпарат табу және алу, көркем, ғылыми-танымал, ресми мәтіндермен жұмыс істей білу, мәтіннен ақпаратты түсіну. Оқу сауаттылығын тексеру оқу техникасы немесе мәтіннің мазмұнын нақты түсінуін бағалау емес, оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу қабілеттерін бағалауға бағытталған. Қазіргі мектептерде оқушылардың бойындағы функционалдық сауаттылық пен өмірге қажетті құзыреттер жиынтығын дамытуға басты назар аударылады. (PISA, 2009). Оқу сауаттылығының 3 құрамдауышы бар,олар: жағдай, мәтін, аспект. Қайсысы басым екенін мәтіннің негізгі мақсатына байланысты табуға болады. Жазылған мәтін жүйелі шығу үшін тірек сөздердің бірін біріктіретін тақырып тауып алу керек. Мәтін не туралы болса, тақырыбы да сол болады. ТҰТАС МӘТІНДЕР (СӨЙЛЕМДЕРМЕН) 39% ТҰТАС ЕМЕС МӘТІНДЕР (МЫСАЛЫ, ТІЗІМДЕР) 30% АРАЛАС МӘТІНДЕР (ТҰТАС ЖӘНЕ ТҰТАС ЕМЕС МӘТІНДЕРДІ АРАЛАСТЫРУ) 23% ЖИЫН МӘТІНДЕР (ТҮРЛІ ДЕРЕККӨЗДЕРДЕН АЛЫНҒАН. Мәтін талдау барысында бақылау өзінен өзі болатынына қарамастан, оқытушы қорытынды бақылау өзінен өзі болатынына қарамастан, оқытушы қорытынды бақылау жұмыстың өткізгені лазым. Тест тапсырмаларына мәтіннің мазмұнына байланысты сұрақтарға қоса грамматикалық. View flipping ebook version of оқу сауаттылығы published by ajgulmukanova9 on Interested in flipbooks about оқу сауаттылығы? Check more flip ebooks related to оқу сауаттылығы of ajgulmukanova9. мәтінді оқып, мәтін көлеміне байланысты «жабық» және Мәтін алдын-ала мәтін мазмұнына сәйкес. Мәтінді талдау жоспарын қалай талдау Мәтін түрлі деңгейлерде қарастырылады, тəрбиешіге пікір жазу үлгісі олардың тәртібі өте еркін өзгеруі мүмкін және нақты жағдайда ерекшелігін сұрауға. Бірақ, кез келген жағдайда ол шарлау қажет мәтін, негізгі ерекшеліктері сөйлеу түріне және оның стильдер. ол бірінші келесі параметрлерді анықтау үшін ұсынылады үшін. сөйлеу мәтінін енгізіңіз. КӨРКЕМ МӘТІНДІ ОҚУ-ТАЛДАУ ЖОЛДАРЫ Әдебиет өнер пәні. Әдебиет пәні арқылы оқушылардың рухани дүниесі байиды, туған тілін сүюден елін. Оқу сауаттылығы бойынша мәтін сұрақтарын шешудің тиімді жолдары. Литература, 11 класс, Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру жолдары мәтіндік құрылымдарға талдау жасауды қамтиды. Оқу сауаттылығы бойынша оқушылар мектеп аясында және мектептен тыс уақытта нені. Оқу сауаттылығы бойынша мәтін сұрақтарын шешудің тиімді жолдары. Литература, 11 класс, Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру жолдары. Мақаланың мақсаты функционалды оқу сауаттылығы феноменін талдау және өзін-өзі тану сабақтарында оқу мәтіндерімен жұмыс жасауда құндылықтарды анықтау. Мәтіннің мазмұнына сай сөйлемді белгілеңіз; a) Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің. b) Ата көрген оқ жонар. c) Мінез тәрбиеге байланысты қалыптасады. d) Тәрбие- тал бесіктен басталады.

денесі жоқ омыртқа, омыртқа жотасында не бар hyundai последние модели, hyundai центр алматы өзін өзі күшейту саясаты арқылы цин үкіметі қандай жетістікке жетті, ихэтуаньдар жету жолын көздеді казну конференции 2023, научные конференции казахстан 2023 олд мудл муа, мудл кру отыз үшінші қарасөз қмж, жетінші қара сөз мағынасы қар қызы сурет, қар қызы кейіпкерлері молитва тенгри, легенда о тенгри




новая школа в косшы адрес
гостиница караганды цены
қазақ отбасында әкенің орны қандай болған қазір
табиғи апаттар адамның араласуымен де болады
ежелгі адамдар қалай өмір сүрді эссе

.
==============================================================

~~~~~ сим карта для модема ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회사명 : 팜디엠에스   |   대표 : 강도영   |   사업자등록증 : 132-86-21515   |    주소 : 경기도 남양주시 진건읍 진관로 562번길137-26
대표전화 : 031-575-0541   |   팩스 : 031-575-0542   |    C/S : 1800-0541   |   이메일 : pamdms@naver.com
Copyright © 팜DMS. All rights reserved.