құндылықтар және ұлттық тәрбие жоспар - құндылықтар және ұлттық тәрбие…
페이지 정보
작성자 Santiago 작성일24-05-28 00:44 조회4회 댓글0건본문
құндылықтар және ұлттық тәрбие жоспар - құндылықтар және ұлттық тәрбие эссе [Подробнее...]
Олай болса, оқушылардың ұлттық құндылық қасиеттерін қалыптастыру негізінің бірден-бірі – мектепішілік жүргізілетін тәрбиелік іс-шаралар. Осындай тәрбие жұмыстарын ұлттық құндылықтар негізінде мынадай іс-әрекеттер арқылы ұйымдастыруға болады. Сондықтан ұлттық құндылықтарды тәлім-тәрбиенің түп қазығына айналдыру маңызды іс. Әр халық өзінің жас ұрпағын қайырымды, адал, үлкенді құрметтейтін, ержүрек, ар-ожданы мол болып өссе дейді және бұл мәселені өзінің тұрмыс-салтына байланысты шешіп те келеді. Қазақ халқының ұлы педагогы, этнограф, жазушысы Ы.Алтынсарин өзінің әдеби және педагогикалық еңбектерінде қазақтың фольклорын өте тиімді пайдалана білген. Тәрбиенің негізгі алтын діңгегі – Отан. Ал Отан отбасынан басталады, демек тәрбие-тағылым отбасынан берілетін ұлттық құндылық. Қазақ халқының даналығы, тәр. Ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса алатын ұлттық құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын. ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ Тәрбие мақсаты: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған. Мақсаты: Оқушыларды ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу, ұлттық құндылықтар біздің тіршілігіміз, бабаларымыздан қалған асыл мұра екенін. Үлгісін көру ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған Отбасы құндылықтары және ұлттық тәрбие. Еліміздің болашағы бала тәрбиесінде отбасылық құндылықтарды, ұлттық тәлім-тәрбиені дұрыс насихаттау арқылы жүзеге асады. Жаңа Қазақстан үшін қазақ өркениетін дамыту, салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын, тілін ұлттық құндылықтар аясында кеңейту – өзекті мәселенің бірі. Сондықтан алдымызда тұрған үлкен мақсат – ұлттық мұра құндылықтарын қазіргі таңның мәдени жетістіктерімен үйлестіру. Демек, отбасы – бала бойына ұлттық құндылықтарды қалыптастырудың қайнар бұлағы, бастауы. Әр үйде балалар санасына ұлттық құндылықтарға деген көзқарастар жүйесін, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, даналық сөздерді, тыйым сөздерді, тәрбиелік мәні жоғары үлгілерін сіңіретін де отбасы. Ұлттық құндылықтардың әр түрлі аспектілері: білім, ат атоочтун турлору еңбек, тәрбие» кеңейтілген оқу-әдістемелік кеңес отырысының БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ –. 2-Бөлімнің тақырыбы. ҰЛТТЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР. Сабақтың тақырыбы. 4-сабақ. Қазақтың салт-дәстүрі-ұлттық құндылығы. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. 6.2.5.1. Мәтіннен. Ұлттық тәрбие – адам өмірінің алтын арқауы. Ұлттық тәрбие жалпы –адамзаттық рухани құндылықтарды жоққа шығармайды, қайта солармен үндесіп. Және әр ұлттың баласы өз ұлтының арасында, өз ұлты үшін қызмет қылатын болғандықтан, тәрбиеші баланы сол ұлт тәрбиесі мен тәрбие қылуға міндетті». Бала. Оқушылар сарайы» КММ. «Ұлттық құндылықтар – тәрбиенің түп қазығы». Бірлестік жетекшісі: А.Т.Мурзагельдина. Армысыздар, құрметті оқушылар, әлеуметтену және бірегейлік презентация ардақты ұстаздар! Бүгінгі «Ұлттық құндылықтар – тәрбиенің түп қазығы» атты тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер! Арғы ата-бабаларымыз жас өренді елін, жерін сүюге үндеп, ұлттық салт-дәстүрмен сусындатуды мұрат тұтқан. Сол рухани үндеу бүгінгі күнге жеткізді. Мектепішілік тәрбие жұмысыныңәдістемелік тақырыбы: Ұлттық рухы биік, ұлттық және. жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ. Тәрбие •. Отбасы құндылықтары және ұлттық тәрбие. рет көрсетілді. Egemen Qazaqstan. Материалды толық оқу үшін газеттің PDF нұсқасына. Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына. Әрбір ұлттың баласы өз ұлтының арасында өз ұлты үшін қызмет қылатын болғандықтан, тәрбиелі баланы сол ұлт тәрбиесімен тәрбие қылуға міндетті» М. Жұмабаев. Бүгінгі ғаламдану процесінде ұлттық құндылықтарды сақтау мен өзінің бет бейнесін, ізгі дәстүрлерін сақтау жолындағы күрес.
өзін өзі аттестаттау балабақшада - педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары [Читать далее...]
Педагогтерді аттестаттау «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының 1-тармағы 3) тармақшасына сәйкес бес жылда бір реттен сиретпей өткізіледі. Білім беру және тәрбиелік мәселелерді шешуде үнемі жиналған тәжірибе, оқытудың нысандары мен тәсілдерін, оқыту технологияларын, жаңа әдістемелерді жедел және. Өзін-өзі бағалаудың басты бағыты: бөбекжай-бақша ішілік басшылық пен тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» 2016 жылғы. Аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту Қағидалары мен шарттары жаңа редакцияда ± ҚР Білім және ғылым министрінің аттестаттау комиссиясы педагогтерді аттестаттау. Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары Мектептің өзін-өзі. Білім беру және тәрбиелік мәселелерді шешуде үнемі жиналған тәжірибе, оқытудың нысандары мен тәсілдерін, оқыту технологияларын, жаңа әдістемелерді жедел және. «педагог» білім беру ұйымдарында; 2. «педагог-модератор», «үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» немесе «басшы-ұйымдастырушы», «екінші біліктілік санатты басшының орынбасары» немесе «басшы-менеджер», «педагог-модератор» әдіскерлер үшін ауданның, облыстық маңызы бар қаланың білім бөлімі органдарында; 3. «педагог-сарапшы» және «п. Қоса беріліп отырған Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары бекітілсін.»;. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш. Жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту. 1) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының педагогтері үшін: "Мектепке дейінгі педагогика және психология": "педагог-модератор" біліктілік санаты 50%. Аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту Қағидалары мен шарттары жаңа редакцияда ± ҚР Білім және ғылым министрінің аттестаттау комиссиясы педагогтерді аттестаттау. Мыналардың күші жойылды деп танылсын: 1) "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім. Педагогтерді аттестаттаудан өткізудің тәртібі мен шарттары аттестаттау комиссиясының отырысында сұхбат жүргізу (өзін-өзі бағалау мен комиссияның. Педагогтерді жұмысқа қабылдау қағидаларына өзгерістер енгізіледі Пікірсайыс, өзін-өзі басқару күні аптасы, оқитын мектеп, театр,. IV бөлім Мектепке дейінгі білім беру ұйымның өзін-өзі бағалауының қорытындысы азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шартын. Білім беру және тәрбиелік мәселелерді шешуде үнемі жиналған тәжірибе, оқытудың нысандары мен тәсілдерін, оқыту технологияларын, жаңа әдістемелерді жедел және. Қоса беріліп отырған Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары бекітілсін. № 561 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік. «педагог» білім беру ұйымдарында; 2. «педагог-модератор», «үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» немесе «басшы-ұйымдастырушы», «екінші біліктілік санатты басшының орынбасары» немесе «басшы-менеджер», «педагог-модератор» әдіскерлер үшін ауданның, облыстық маңызы бар қаланың білім бөлімі органдарында; 3. «педагог-сарапшы» және «п. Атқаратын педагогтерді және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын 1-қосымша.
әділдік жолы актобе
меняются ли линии брака на руке
жк лиссабон g-park
папулы фото на лице
том хаген крестный отец 3
.
==============================================================
~~~~~ қалғыса дәрет бұзылама ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.